Welcome to Purple World . COPYCATERS not allowed here . Do follow . Thank you. +Follow | Dashboard
Purple World
HOLLA

Put your own words here .
Hye Sweetie . Put your own words . Hates copycates , spammers , hackers , liarr .
Navigations

Entries The Webmaster Shout Linkies Stuffs


Credits

Designed by : Miss Purple
Background by : SuhailaRoslan
Blog Owner : Put your URL blog
♥ dia si handsome ♥
Saturday 14 January 2012 | 21:55 | 2 comments

semalam dekat bpmall ,
time tu aku nak makan then nak bayar kene berator 
kat depan aku ada lelaki handsome bau dia wangi gila tergugat iman .
then tetiba ada orang tolak aku dari belakang , aku apa lagi ~ nak terjatuh lah ,
 then laki depan aku tu pagang akuu ! uhh sweet nyaa :D gembira hati ni tuhan jea yang tahu ,

then ak ni apa lagi cari lha tempat duduk ,
then lelaki yg handsome tu duduk kat meja sebelah dekat meja aku ,
then dea lalu depan aku dea cakap ,
ehh ! phone kita sama lha !
then aku cakap , yaw , a'a lha .
then dalam berapa minit ,
dea lalu depan ak then dea duduk kat tempat aku 
aku apa lagi ,
aysha - ha ? knpe duduk sini?
dea - saja , nak tengok muka awak :D
ayshah - then aku ketawa
aku belum sempat nak tanya nama dea and FB dea and *number* dea
aku teros bla ,
bub nak masuk pangong wayang ~ 
haha xD bngang aku ni ! twu tak tgk cerita *papa i you * tak best langsung !



Old things | New things